Școala de Mers pe Munte. Pentru neexperimentați motivați.

Eu vreau să încep să merg pe munte. Mă tot chițăi de vreun an pe lângă prieteni cu experiență, dar nimeni nu pare a mă băga în seamă. Ce doream eu era să aflu lucruri de bază despre munte, să mi se explice exact ce și cum și eventual să fiu și luată de mânuță frumos și dusă într-o plimbare, ca să văd cum merg lucrurile practic.

Ei bine, parcă special pentru mine și oricine altcineva ca mine, cei de la Tășuleasa Social au pus la cale o chestie care acoperă toate nevoile de bază ale unui începător într-ale muntelui. Școala de Mers pe Munte. Despre Tășuleasa nu o să vă spun eu prea multe, doar că am auzit că e un soi de rai pe pământ. Dacă iubiți natura, muntele și verdele trebuie să ajungeți acolo. Musai!

Ce-i cu Școala de Mers pe Munte? E un program în care te înscrii și, în principiu, mergi timp de 4 zile la munte, în Călimani, zonă nu tocmai familiară celor de aici din București, unde cei de la Tășuleasa îți pun la dispoziție tăt tăt tăt ce-ți trebuie. Două zile de cazare la ei în campus, cu workshopuri și toate cele, două zile de mers pe munte, cu ghizi, cu echipamente și tot tacâmul, masa, casa și dansul practic. Tu trebuie să te ocupi doar de transport, ușor anevoios, dar nah, merită zic eu. Și să-ți iei la tine niște bocanci sănătoși și ceva haine groase. Programul se desfășoară între 15 august și 12 septembrie. Oamenii vor veni din toată țara și se încurajează socializarea și adoptarea unei abordări la fel de deschise precum vederea asupra munților pe care o vei avea odată ajuns acolo sus.

Eu am aflat toate aceste lucruri pentru că am participat aseară la o prezentare a proiectului, prezentare care se repetă și în seara acesta. Asta dacă doriți să aflați mai multe direct de la sursă. Dacă nu aveți timp, intrați direct pe site și vă înscrieți folosind formularul, după ce ați citit cu atenție condițiile. Important! Trebuie să aveți peste 18 ani, să nu mai fi umblat pe munte și, mai ales, să oferiți acolo o motivație care să arate că vă doriți mult să faceți asta.

Eu sper să reușesc să ajung, dar vă zic și vouă oricum, pentru că sincer, mai bine de atât nu prea se poate dacă dorești să ai parte de o inițiere ca la carte într-ale mersului pe munte.

11143465_1462944910670804_2566970519219409013_n

Leave a comment

Filed under Evenimente

Leave a Reply

