Agenda subiectivă. Săptămâna 26 octombrie – 1 noiembrie.

Luni

De Festivalul Național de Teatru nu prea m-am interesat ca să fiu perfect sinceră, dar uitându-mă așa peste program, m-am gândit că spectacolul din seara asta, de Gigi Căciuleanu, Imagine all the people, după John Lennon, ar trebui să fie ceva frumos. Și mai sunt bilete.

Marți

Dacă doriți să-l celebrați informal și muzical pe Lou Reed, dați o fugă pe la Club Control pentru Walk on the Wild Side. Muzici atent selectat, combinate și coordonate de Iulian Moraru. Așa ca o încălzire tangențială pentru ce organizează vineri.

Miercuri

De pe la mijlocul săptămânii încep să se aglomereze lucrurile. În Fratelli Espresso Bar are loc o experiență interesantă, descrisă drept conferință-spectacol, la RĂZVAN MAZILU & The Crazy Ladies, în cadrul căreia Răzvan Mazilu vorbește despre cel mai recent spectacol al său, Mon Cabaret Noir.

Alternativ, la Ota, lansarea ultimului număr al revistei FILM MENU. Cu playlist făcut de invitați, doar în franceză. Recunosc, eu una aș da o fugă și pentru supa serii, care ar fi prima pe sezonul acesta.

Saauuu, într-un loc secret, ce va fi anunțat cândva astăzi, AUTOR Jewel Party. Anul trecut a fost sus pe Hotel Cișmigiu, așa că ar trebui să fie interesant și de această dată. Doar să vă luați invitația.

Joi

Nici seara de joi nu se lasă mai prejos. Pe de o parte, la Sala Radio, are loc concertul lui Nils Petter Molvaer, fuziune de muzici electro și jazz, deci combinație interesantă zic eu.

Cine nu crede că ar aprecia future jazz-ul, poate opta pentru al doilea concert al serii, Alexandrina & Band, la Club Control, dar asta doar dacă și-a luat deja bilet, pentru că, din câte îmi dau seama este sold-out.

În timpul sau după concertul Alexandrinei, în funcție de cum aveți sau nu bilete, dați o raită și prin Sala Mică, unde Exit Room trece de la ON AIR la dancefloor. De dansat, cu Bogdan Șerban și Alex Anghel.

Vineri

Tot în Club Control, dar de data asta vineri, are loc concertul Hugo Race and The True Spirit, cu Robin and the Backstabbers în deschidere, din seria de evenimente LIVELAND Showcase. Căscați urechile la niște industrial trance blues, cum ar veni.

Și dacă tot vorbim de industrial, dacă aveți chef de o experiență în cadru mai informal, în aceeași seară se lansează și un nou concept, Autobaza FilLM. Cu proiecția documentarului AMY și petrecere de sărbătorire a unui an de Autobază.

Sâmbătă – Duminică

Și pentru că au fost două weekenduri cu vreme absolut mirifică, de care eu una nu am profitat mai deloc și care se anunță a rămâne așa, am de gând să-mi răscumpăr greșelile weekendul ăsta. Pe la munte cred, deși nici marea sau delta nu ar fi o alternativă rea. Așa că, recomandarea mea, suiți-vă într-o mașină sau într-un tren, luați cu voi un aparat foto, ochelarii de soare, niscaiva prieteni sau nu, și mergeți de faceți o explorare. Hai, hai, urniți-vă, o să fie frumos să mai scăpați de oraș.

Leave a comment

Filed under Evenimente

Leave a Reply

