Agenda subiectivă. Săptămâna 23 – 29 noiembrie.

Luni

Azi începe, dar ține până duminică, Advertising Week Bucharest. Despre advertising, marketing de top, viziune, inovație, locuri noi și faine, și tot felul de alte lucruri care i-ar putea preocupa pe cei ce vor să fie la curent cu ce se întâmplă la noi în oraș, dar și în lume. Cine s-a înscris bine a făcut, pentru că locurile s-au cam ocupat.

Marți

Nu știu voi, dar eu zilele astea nici nu mai cred că suntem la final de noiembrie, aproape decembrie, nu aștept Crăciun, zăpezi și alte asemenea, ba parcă îmi reînvie cheful de mare. Ce vreau să spun de fapt este că încălzirea globală ni se arată în toată splendoarea de ceva vreme. Pentru informații avizate și dezbateri coordonate, dați o tură pe la Cinema Elvire Popesco marți seară, la proiecția-dezbatere a documentarului The Climat Blueprint.

Miercuri

Dacă v-ați plimbat în ultima vreme pe Calea Victoriei, probabil că ați observat că ni se pregătește ceva pe la numărul 46. În caz că nu v-ați prins ce, vă spun eu: Casa di Peroni. Din 25 noiembrie în 17 decembrie, spațiul de lângă Odeon devine un centru de evenimente cultural-artistice care mai de care. Cele trei teme vor fi designul, cinematografia și gastronomia (ei îi zic cucina, dar nah, eu merg pe unitate așa că o las în română). Studiați programul și dați o fugă.

Joi

La Sala Radio se anunță un concert interesant. Sau cel puțin așa am dedus eu citind despre stilul celor de la Brad Mehlaud Trio, care este chipurile o îmbinare de samba, Massive Attack, Radiohead şi pian clasic. Intriguing, would say the english and I would concur. De puteți, aruncați o ureche.

Vineri – Sâmbătă

La Universitatea de Arhitectură Ion Mincu se întâmplă timp de două zile o treabă interesantă. Psihoarhitectura: conferință pluridisciplinară despre influența spațiului interior asupra psihicului uman. Și cum tot se discută în ultimul timp despre cum ar trebui să mai stăm și pe acasă și, cel puțin teoretic, vine sezonul rece, eu zic că am putea învăța câte ceva cu această ocazie.

Duminică

Dacă doriți ceva altfel, puteți încheia weekendul la Ateneu, în compania Angelei Gheorghiu. La concertul umanitar extraordinar (nițel bombastic titlul în opinia mea, dar să respectăm titulatura originală), oferit pentru susținerea victimelor Colectiv.

Oricum e weekend luuung acesta. Sper să profitați de el și să plecați din oraș. Eu una asta voi face.

Leave a comment

Filed under Evenimente

Leave a Reply

