Agenda subiectivă. Săptămâna 7-13 noiembrie.

Nu am mai făcut o agendă din martie. Dar se petrec atâtea lucruri că am simțit că este necesar să reiau.

Luni

Săptămâna începe cu jazz nordic, zice-se psihedelic. La cinema Elvire Popesco, chiar cu trupa Tonbruket. În mod normal aș zice că e tardiv să că interesați, pentru că e oficial sold out, dar am un prieten cu bilet de dat. Pentru interesați.

Marți

La institutul Cervantes se desfășoară zilele acestea “Movie Gala Clavecinissimo”. Proiecții de filme clasice pe teme de muzici clasice. Scopul este nobil evident: strângerea de fonduri pentru restaurarea clavecinului istoric Ruckers – Taskin aflat în patrimoniul Muzeului Național Peleș. Marți un film cu nume de mă inspiră. Tous les matins du monde.

Miercuri

De miercuri începe Bucharest International Dance Film Festival, ocazie pentru iubitorii de cinematografie și muzici de combinare artistică inedită. Diverse reprezentații la Centrul Național al Dansului, Universitatea Națională de Muzică, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică “I.L. Caragiale” București, Galeria Galateca și Club Control.

Joi

Cum se apropie weekendul se aglomerează situația. Eu sigur o să fie la Cărturești, la lansarea cărții Trei săptămâni în Anzi, pentru că sunt responsabili, în părți diferite, doi Marius de-i cunosc și sunt sigură că o să mă reunesc cu multă lume faină.

Pentru cei neimplicați emoțional există și alternativa deschiderii sezonului expozițional la MNAC, Grand Opening. Sus pe deal, la locul bine știut.

Vineri

Vineri probabil că eu îmi voi trage sufletul și mă voi pregăti pentru finalul săptămânii.

Sâmbătă

Eu una nu am fost niciodată în Ferentari. Dar dacă ar fi să încep de undeva aș putea foarte bine începe de la un festival de muzici. Ferentari Jazz Fest. Direct din cartier, gen.

Mai pe seară alte muzici, de altă factură, în Club Control. Russian Circles și Helen Money.

Duminică

Ciclul se închei cam cum a început. Cu muzici nordice adică. De data asta Eivor, în Expirat Halele Carol. Nu e chiar jazz, e altceva deosebit și neobișnuit. Vă povestesc după.

Leave a comment

Filed under Evenimente

Leave a Reply

