Viața e toată o serendipitate.

Acum vreo doi ani, prin luna aprilie, organizând o excursie la Amsterdam am zis să încerc să prind și un concert. Eram pe la începuturile nebuniei mele călătoristice. Și prima dată când programam o vacanță în funcție de o cântare, asta dacă nu pun la socoteală U2-ul din 2009 de la Paris. S-a nimerit să fie o trupă de-mi place mult. Wild Beasts. Tocmai lansaseră album nou și făcusem o pasiune teribilă pentru piesa Wanderlust. Maxim îmi plăcea. Am fost așadar la Amsterdam și i-am văzut în Melkweg. A fost perfect.

10514319_10152673323172438_72459283296969966_o

Anul trecut, prin luna iunie, am plecat într-o vacanță prelungită în Italia. Cinque Terre plus Toscana. A fost absolut magnific. Cea mai magică vacanță a vieții mele… cred. Și printre cele mai faine chestii a fost probabil o după amiază petrecută în Vernazza. Când, ce să vezi, am cunoscut un băiat. De fapt, probabil cel mai drăguț băiat de l-am întâlnit vreodată . Îl chema Diego și era din Madrid. Și am stat și am povestit câteva ore despre nimicuri, privind marea și apusul, și am ascultat pe telefonul mobil muzica din La Grande Bellezza. Ne-am mai văzut puțin a doua zi și asta a fost. Ne-am despărțit în gara din La Spezia, eu am plecat spre Siena, el spre Bologna.

12471907_10153828680512438_2601448529407679560_o

Zilele astea mi s-a făcut dor de Wanderlast. Și i-am dat drumul pe YouTube. Videoclipul la care m-am uitat probabil de suficiente ori acum doi ani, îmi părea complet nou. Atâta doar că abia acum am remarcat personajele. Și pe Diego. Am mai avut eu parte de coincidențe amuzante și ciudate, dar parcă niciodată într-atât de.  Poate pentru că implică lucrurile cele trei de-mi plac cel mai mult în viață: muzica bună, călătoriile prin locuri faine și băieții drăguți.

Leave a comment

Filed under Gânduri

Leave a Reply

